Ledigheten.

Datum: 2012-12-30 | Tid: 19:46:00


En vecka spenderade vi i Bkvara där det bjöds på kalas, shopping i Kalmar, gos med syskonbarnen, umgänge med härliga familjen, en dag i Fågelmara hos svärfar med familj, god mat, för mycket gottande, lutfiskeafton och dagarna tog vi dem som de kom. Hur skönt som helst! Har redan varit hemma i tre dar och här har det inte blivit mycket gjort, slitit lite på soffan har inte orkat mer! Men idag gav jag och Hanna oss ut för att handla mat till morgondagen! Då kommer det lite gäster till oss och såklart blir det tre-rätters! Såklart var oxfilén slut på alla stormarknader men här i stan, ja här har vi minsann allt, det går att lita på!! :) Så oxfiléhittade vi tillslut! Ikväll har jag gjort desserten till morgondagen som jag tror kommer att bli toppen!! Skaaa försöka plåta morgondagen, dock är minnet som en guldfisk! :)
 
Bjuder på bilder på den jag spenderade mestadels tid med i Bkvara som vi fick bo hos! Mosters lilla troll Lowe!!
 
Jag och Lowe! ♥
 
Morbrors trappor var lite läskiga i början, men sen gick det minsann undan!!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese Ovesson

Hah jag var ruskigt glömsk innan graviditeten men som gravid var det katastrof och nu ännu värre ;) Pusssa1

2012-12-30 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0