Hälsokick.

Datum: 2012-02-07 | Tid: 21:25:57


Var och nästan länsade Apoteket igår! ;) De från vänster är till mig och till höger är Alfreds! Alfred har fått hudinflammation, ha fått de på benet och lite i pannan. Hade lite rengöring kvar sen sist han hade hudinflammation. Så nu behövde jag kortison, resten av grejerna är bonus till han! :) Så få hoppas att inflammationen blir bättre, annars få vi bege oss till veterinären!
På tal om doktorn ska jag till vårdcentralen och göra allergitest då jag misstänker att det är något som jag inte tål, kaan bara mina kära djur, men vi få se!! Hoppas det bara är nått virus eller baskilus! ;) Haha inom en månad ska jag besöka tandläkaren och dra ut tand, vårdcentralen och göra allergitest och så ska jag till ortopedien och prova ut ilägg. Japp blir ingen billig månad minsann och mer fel på mig kan man väl inte hitta på mig för ett tag! ;) haha!

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0