Kickstart my heart.

Datum: 2012-02-27 | Tid: 19:15:41


Tycker denna dagen har varit helt ok, eller ja det beror på hur man ser på det! Slutade tidigt idag, har dock varit en aning trött idag. Fatta inte hur, har ju sovit. Sedan har jag fått någon mongo-ryckning i ögat som kommer och gå och det är verkligen skit irriterande! Undra vad det är? Aja när jag kom hem satte jag mig vid datorn och öppnade examensarbetet. Snacka om ångestframkallande. Lite kompletteringar kan jag inte skjuta på längre, men tycker verkligen inte om de :P Vill ju slippa allt som heter plugg... Satt iallafall i ett par timmar och nu är det snart dags att svira om till träningskläder och ge mig av för lite träning!!



TJOHOOO here we gooo......again!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0