Lång dag som har varit superhärlig.

Datum: 2012-02-22 | Tid: 21:37:35


Dagen startade klockan 04.30 då jag hade öppningen på förskolan idag! När jag slutade kom MAMMA och plockade upp mig! :D Så vi åkte till ortopeden som var en skojfrisk och pratglad man! Hahah! Han fixade skräddarsydda ilägg till mig och vilken skillnad jag kände med en gång. Det är ju så mycket lättare och skönare att gå helt plötsligt! :D Trodde inte man kunde märka de så tydligt! Sedan var vi och provade lite special inneskor som jag har tänkt köpa och där kände jag också skillnad direkt! Nu glider jag ju runt med ett par billiga inneskor hårda som sten.. Noot good! Så det blir det snart ändrat på! :D
Det har varit en skooojiig och härlig egendag med Mamma!! :love:


Om nu Lowe har en sån vacker dress... (som han fick av moster) ;)



Ska inte mamma-Lisa ha en matchande då?! ;) Hihi!



Mmmmm så gott det var!!!



Iiiiihhh denna fyndade jag på bokrean, så nu ska jag se om jag kan fynda hennes första bok med! :D

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken härlig dag! Köp en sån till mig med dååå?!:)

2012-02-22 @ 22:36:47
URL: http://frankco.blogg.se/
Postat av: Fiffi

åhhh fanns leilas böcker på rean trotts allt, trodde jag inte nu måste jag verkligen fynda dom jag med :)

2012-02-23 @ 08:22:08
URL: http://latifahkassab.blogg.se/
Postat av: Sannaa

SV: ja jag fyndade den på maxi! :) Lisa de är bara Lowe jag skämmer bort! ;)

2012-02-23 @ 13:10:49
URL: http://sannniie.blogg.se/
Postat av: Anonym

javisst var det en härlig dag som jag verkligen behövde ;). Tack min goa sanna som skämde bort mamma denna dag. puss

2012-02-24 @ 13:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0