Mat, snö & planering.

Datum: 2012-02-12 | Tid: 15:44:37






Helstekt entrecote med hasselbackspotatis och tzatziki blev det till schlagern och myset igår!! Mmm gott var det kan jag säg! Tycker låtarna som gick vidare igår var helt OK dock fel klädval av David, passade inte låten tycker jag! Jag gillade Top cats, annars var det ganska lama låtar! Grabbarna i detta hushåll var ganska trötta igår och slocknade som stenar!




En aning trötta! ;)


Imorse när jag steg upp snöade de som tusan och jag blev helt glad, vet inte varför! Många vill har vår och det vill självklart jag med, men snön lyser upp i de mörka och det är så mysigt sådana här fina dagar! Och så få man pulsa lite extra när man är ute på sina rundor! ;)



Har påbörjat lite fönstermålning och lyssnat igenom boken till temaarbetet som vi har nu på jobbet! Mycket bra bok måste jag säg, handlar om vänskap, natur och värdegrunder! Emil och jag har legat i sängen med godisskålen mellan oss, feta eller?! :D JOO dee!!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese

Mmmm maten lät fantastisk.

Tur även att Alfred har en såå bra matte som dig <3<3<3

2012-02-13 @ 08:54:37
Postat av: Sannaa

SV: Ja maten var super! ;) Jag kämpa på och leka veterinär! :) Pussa

2012-02-13 @ 12:28:10
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0