Serier och film.

Datum: 2012-02-19 | Tid: 14:49:10


Emil och jag var och kollade på bio, En gång i Phuket i fredags, helt OK vad den! Vi skrattade, men kanske inte lika mycket som övriga i biosalongen! Haha!




Igår lagade jag mat och bjöd in Hanna som har fyllt år! :) Så vi spelade helt hysteriskt, kollade melodifestivalen och hade det trevligt! Mange och Johan kom och joinade också! :)




Denna dag går i lugnets spår! ;) Emil och jag håller på att gå igenom säsong 1 av Vampires diaries, som är grymt bra serie! Då resten av denna dag kommer gå till att gå igenom ett par avsnitt! ;)





En annan serier som vi har fastnat för är Once upon a time, den kan jag rekommendera att se, man blir fast! :) Så den ska vi också försöka hinna se igenom ett par avsnitt! :)




Ikväll ska vi kolla på Steve Jobs - mannen som förändrade världen som går på tv4 fakta, 21.00. Den dokumentären kan nog vara riktigt intressant tro jag! Speciellt för en annan som är Apple tokig! ;) Dokumentären krockar med premiären av Big Brother, men de kan man ta igen om play! ;) Haha ja nu är är de dags att bli beroende av Big Brother, få se om de är nått att ha i år.
Direktlänk | Tips & Trix


Kommentarer
Postat av: Timmy

Jag är imponerad Sanna! Välja en bra dokumentär om kanske den främste entreprenören som funnits, framför BB premiären! Här hemma håller inte jag i ratten så jag misstänker att det blir BB. Hälsa pitten, såg att de vann på övertid! Mvh Timmy

2012-02-19 @ 20:06:06
Postat av: Sannaa

SV: har också en här hemma som vill kolla på BB ist, men icke! :) potten hälsa tillbaka att de är han och Sune som är KHK!! :) haha!

2012-02-19 @ 20:47:30
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0