Veckan är slut.

Datum: 2012-02-05 | Tid: 19:52:02


I fredags var det afterwork med mina jobbarkompisar och det blev en superlyckad kväll!! :) Vi var på Stars och käkade gott och gjorde musik quiz och gissa vilka som vann? JO VI! :)



Igår var jag en smula sliten och slappade på dagen, sedan kom Helen, Fredde och Linus över och kollade på melodifestivalen! :) Rätt låtar gick vidare om ni frågar mig!! Idag har jag gått och donat här hemma! Det blev en bra helg detta! Inleder vecka 4 nu med min förkylning som VÄGRA att ge sig, alla tips för att bli frisk mottages gärna!!!




Hej mitt vinterland!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese Ovesson

Fan hater när förkylningen inte släpper, man testar allt men ändå släpper skiten inte... Jag tar alltid esberitox såfort jag känner minsta lilla och peppa peppa mitt försvinner fortare än kvickt, dock får jag inte äta det pga jag e gravid, så nu sitter jag här med hosta. Men mkt te med honung, men det har du nog redan försökt. Krya på dig! Grattis till presentkortet :D Pussss

2012-02-05 @ 20:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0