Andas?

Datum: 2012-01-10 | Tid: 21:10:03


Ja, igår hade vi vår redovisning för de andra som skrivit sitt examensarbete nu i höst och det gick bra för vår del. Jag tycker att de andra också har varit mycket duktiga i sina arbeten och redovisningar! Men även att vi endast har opponering kvar i denna utbildning så känns det lite långt ifrån examen. Vi har idag kollat igenom det arbete som vi ska opponera på, jätte bra är deras! Sedan har vi gjort lite tillägg som vi visste behövdes och som vår handledare tyckte! Så förhoppningsvis efter torsdag när vi har fått examinatorns kommentarer kanske de inte är så mycket tillägg... kan man hoppas.. Nehe nu lägger jag ner plugget för denna kväll! Imorgon ska jag hälsa på förskolan igen som jag ska jobba på i de två närmsta månaderna och efter det ska jag till syrran och bli fin i håret inför min EXAMEN!!

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese

Faan fatta att du e klar snart :D Grymt!! Hoppas det gr bra imorgon <3 Pusssa

2012-01-11 @ 11:38:13
Postat av: Sannaa

SV: ja de är verkligen sjukt vad tiden går fort!! :) föresten snackade med din pappa idag när jag beställde smörgåstårtor hos dem!!! :D MUMS!!! Pusspuss

2012-01-11 @ 21:51:11
URL: http://sannniie.blogg.se/
Postat av: Sannaa

SV: ja de är verkligen sjukt vad tiden går fort!! :) föresten snackade med din pappa idag när jag beställde smörgåstårtor hos dem!!! :D MUMS!!! Pusspuss

2012-01-11 @ 21:51:59
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0