Arbetsmyra.

Datum: 2012-01-16 | Tid: 14:56:38


Vi börja med att tacka alla goingar som gjorde denna helg oförglömlig!! Min examensfest blev mycket, mycket, mycket lyckad!!! :D Jag fick en massa fina saker av alla, TACK! ♥

En av presenterna var en cykel som jag hade cykelpremiär för imorse när jag cyklade till jobbet! Gled fram som en konung! ;) Det gick jättebra att jobba idag, dock något trött då de är mycket att tänka på i början och hålla reda på, men de går fort att komma in i att! Denna dag tänker jag bara ligga på soffan och inte göra ett smäck, borde egentligen göra en massa men känner att jag är värd att slappa! Ska ju faktiskt träna senare ikväll! :) Fick tyvärr inte mkt bilder i helgen, är kass på att komma ihåg att ta kort, dumma mig! Men bjuder iaf på två bilder!


Hade en liten sovkamrat i fredags!! :)


Voila, gjorde glasståg till efterrätt på examensfesten! :)

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0