Ett par timmar senare.

Datum: 2012-01-21 | Tid: 17:13:58


Hela dagen har gått åt att städa upp här hemma och tillslut blev det hemtrevligt igen! ;) Fick även upp lite av det jag fick på min examensfest!


Luffarträden i mitten fick jag av Åsa m familj och lampan fyndade jag igår!



Inga stjärnor i fönstret längre! Skålen på bordet fick jag av Helén och Hanna.B!



Denna fina vas fick jag av Hanna.S!



Ljuslyktan i mitten fick jag av Becca m familj och skålen av Frida m familj!



Tadaa rent och fint igen på databordet!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese Ovesson

Åh jäklar vad fint ni har det :) Kul att du delar med dig av ditt hem <3 Å vilka fina saker du fått i examenspresent :) Puss!

2012-01-22 @ 17:23:45
Postat av: Sannaa

SV: Ja såg att du med hade lagt upp, ni har den fint ni med!! :) hihi! PUSSA

2012-01-23 @ 17:26:07
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0