Då kicka vi igång en ny vecka.

Datum: 2012-01-30 | Tid: 18:35:36


Kan tipsa om ett bra band som klingar fint i öronen och heter First Aid Kit, lyssna gärna på låten nedan!




Ja när man låg här på soffan i helgen blev det ju också lite filmtittande och kan rekommendera Real Steel för den som gillar robotar och en bra story! Den blev för mig en ny favorit, grym film!

 

Tiden går verkligen fort nu när jag jobbar och jag trivs jättebra och nu börja jag också komma in i arbetet och hur de arbeta på förskolan! Imorgon ska vi ha gympa! :) Har förresten äntligen lyckats platsa in en tid hos ortopeden som ska se till att jag får ett par ilägg till mina stackars fötter! Yiippi!!

Direktlänk | Tips & Trix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0