Planera.

Datum: 2012-01-23 | Tid: 17:23:31


Tänkte kika över vad man ska hitta på, på gympan imorgon som vi har med barnen varje tisdag, så förslag tas gärna emot! ;) Igår planerade jag lite vad jag ska göra med den grupp jag kommer att ha torsdagar då vi har temaarbete! Mycket att tänka på och huvudet är fullt, men kul är det när man kommer till de härliga barnen på förskolan!! Trivs som bara den!

Min förkylning vägra ge sig och innan jag kommer igång att träna ha man väl gått upp sina kilon igen.. VILL TRÄÄÄNA!!!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så spännande att planera, längtar tills jag ska få styra och planera, samtidigt skrämmande att ta eget ansvar :S Lycka till <3

2012-01-25 @ 13:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0