Sista taget.

Datum: 2012-01-11 | Tid: 21:34:38


Känns som om dagarna inte riktigt räcker till.. Idag har jag hälsa på förskolan jag ska jobba på, färgat håret, va hemma en sväng och kollade i garderoben inför fredag och lördag. Efter de drog jag igång tvätten, sedan iväg o träna, kom hem duscha, diska, tvätta, ut med hunden o packa. Åååhh är helt slut nu och fortfarande snurra huvudet av en massa saker jag måste fixa, vad jag ska ha med mig imon när det bär av till bkvara på eftermiddagen, vad jag ska köpa till min fest på lördag.. Ja de är en del just nu.. Imon bär de av till Växjö och opponering, vet typ hur det kommer att se ut! Godnatt!

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0