Soffpotatis.

Datum: 2012-01-29 | Tid: 18:42:52


Kul.. allt hann försvinna när jag skrivit inlägget klart... Fredagen kom Lisa och Lowe till Karlskrona och vi åkte till Hanna där vi fick jääääätte god mat och mååånga goa skratt!! Jag hade öppningen i fredags och kan ju sjunga om att jag var trött plus att sminket hängde, men de hade ju suttit sedan 05.00! ;) Förkylningen blev värre och värre men är glad att jag fick en dag och kväll med Hanna och Lisa för resten av denna helg har jag legat pall i soffan! Nu känner jag mig liite bättre och hoppas att jag blir friskt snart så jag kan träääna!!


Hejåhå vad vi busade!!




Min tappra kamrat i soffan!!



Tog mig ut idag! ;)

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0