- Spring för helvete!! Gubbjävel, upp för helvete!!

Datum: 2012-06-12 | Tid: 22:30:30


Får ett SMS av min kära syster Lisa med en print screen men ett klippa från Aftonbladet med texten:

"Kolla på denna videon på Aftonbladet några gånger du kommer döö av skratt :D"

Då jag och Emil är ute och gå så ser jag inte SMS:et och efter en stund ringer Lisa och frågar om jag sett filmen samtidigt som hon håller på och dö av skratt! Jag lovar att kolla in klippet och ringa upp! Jag kollar på klippet en, två, tre, fyra, fem gånger och skrattar liika mycket varje gång! Fifann vad roligt klipp! :D Förstå varför Lisa tjatade på mig!

Då jag glömde ringa upp Lisa ringer hon efter en timme igen och jag får knappt fram något ur henne då hon fortfarande chippa efter luft av allt skratt och kolla på klippet!! HAHA! Om ni inte har sett klippet så delar jag med mig av det här på bloggen! :D Har ni lika dålig humor som oss kan jag verkligen rekomendera att ta ett kik, eller två! ;)

Om ni inte kan se filmen, klicka HÄR!

Direktlänk | Tips & Trix


Kommentarer
Postat av: Tess

Hahahahha fyfaan så klockren... Gubbjävel, är väl kanske inte de man skulle kalla sin älskade om han blev jagad av en björn.. hahha.. Pusss

2012-06-13 @ 10:10:34
Postat av: Sannaa

SV: Hhaahaa visst, de skulle man no aldrig säger, eller vem vet?!! ;) haha!

2012-06-13 @ 12:29:32
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0