Ååhh nneeej.

Datum: 2012-06-04 | Tid: 21:52:45


Som alla vet är jag världens sämsta på födelsedagar, nu när facebook finns kan jag iallafall hålla reda på de flesta!
Men det finns två som inte har facebook och som jag glömmer varje år.. och det är stackars Kent och Alfred!

♥ 29 maj fyllde Kent 9 år!
♥ 3 juni fyllde Alfred 7 år!

Mina älskade djur, kan verkligen säga att jag är så glad att ha dessa två i mitt liv, vissa tror det inte men de förgyller ens tillvaro otroligt mycket! Människans bästa vän!

GRATTIS MINA KILLAR!! :)

Dåligt med bilder på när Kent var liten, hittar inte mitt album heller här i flyttkartongerna men hittade några bilder! ;)

Kent 2 år & Alfred 0 år, 2005!


Som tvååring tog han studenten och sedan gick det utför! :P


Hundögonen fanns där tidigt!



Direktlänk | Minnesvärda dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0