Blä för fästingar.

Datum: 2012-06-17 | Tid: 21:02:26


I fredags hittade jag en fästing på Alfred. Det visade sig efter en hel del plockning att han hade 31 fästingar. FY FAN säger jag.. hatar fästingar, de är så äckliga (fatta inte ens varför jag skriver om dem). Så igår åkte han in i duschen och sedan var det raka vägen till apoteket. Det är nu tredje året som jag kör med fästinghalsbandet Scalibor, vet att det inte gillas av alla men kan säga en sak och det är mycket effektivt! Så nu hoppas jag att det inte kommer att hoppa på några fästingar på Alfred!

Igår blev det grillning och häng i goda vänners lag! :) En trevlig kväll som slutade lite senare än tänkt!





Det är sååå gott med grillat!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0