Blir man trött eller?

Datum: 2012-06-28 | Tid: 11:14:42


Idag är det den 28:e och imorgon ska princip räkningarna vara betalda. Jag är så duktig att jag alltid betalar den dagen jag får lön. Men att jobba för Karlskrona kommun har sina nackdelar. Förra månaden fick jag till en början lön för 50% när jag skulle ha för 90%. Denna månaden? Jaá än så länge behaga det komma in 1600:- vilket jag inte kommer sååå långt på. Ja, det är ju jag som få ringa och jaga lönetanten.. så har hon mage och fråga om jag kan få resten nästa vecka.. Ehhhh neeej säger jag, har ett liv, räkningar att betala.. Så jaá det är bara att vänta och se.. Blir så TRÖTT!!! Nu ska jag ta mig lite mat, sedan ska jag gå och jobba!!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh, vad fasen tänker dem med?? Ha de kul på jobbet <3

Svar: Ja löneenheten är ju som ett stort frågetecken!! Åh!
Sanna Thornell

2012-06-28 @ 12:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0