En fet dag.

Datum: 2012-06-06 | Tid: 19:25:59


Denna dagen har varit annat än smal kan jag säga! ;) Har haft trevliga vänner på besök som jag har fått uppvakta med frukost och fika! Det har varit många skratt och sockerkickar på en och samma gång! ;)

Tråkiga är att vissa av bilderna blev mörka :S


Hanna, Åsa+Alfons, Lisa+Lowe och Emil vid frukost!



Mosters gull vet hur man charmar!



Fikataajm, jag bakade en rabarber- och jordgubbspaj!



Nanny-Sanna!



När vi ändå hade syndat hela dagen, så varför inte slå till på donken som avslutning?! :)



Åsa & Hanna!



Lilleman fick såklart också burgare! :D

Tack fina ni för att ni finns och förgyller mitt liv! ♥ Imorgon är det dags att jobba igen och så ska jag träna med min PT Hanna.B, den skojar man inte bort kan jag säg!! ;) Hehe!

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0