Gucci Flora by Gucci Gorgeous Gardenia.

Datum: 2012-06-19 | Tid: 11:50:00


Har haft min parfym Amor Amor så länge jag kan minnas. Det luktar väldigt gott men kände att det är dags att förnya mig lite! Så när Emil och jag var på stan för ett tag sedan så sniffade vi upp parfymen Gucci Flora by Gucci Gorgeous Gardenia som luktade ljuvligt!! Fastade för den direkt och jag har nu beställt den! :) Om ni ska beställa parfym kan jag rekommendera Nordicfeel.se, där har de parfymer till billigare priser, mycket billigare!!
Denna vår presenterar Gucci en ny, utsökt blomdoftkollektion som en hyllning till ett av sina mest ikoniska motiv. Flora by Gucci: Flora Garden Collection är en bukett av dofter som är inspirerade av Husets berömda Flora-mönster.
En sprudlande inledning av saftiga röda bär och läckra päron lämnar plats åt ett frodigt blommigt hjärta. Lenheten hos gardenians blomblad förhöjs av den rika hettan hos frangipaniblomman, stöttad av den ljuvliga aromen från patchouli och farinsocker.
Gorgeous Gardenia är en lovsång till lättheten när busken slår ut och den oemotståndliga rikedomen när den står i sin fulla blomning. Resultatet är härligt feminint.

Topnoter: röda bär, päron
Hjärtnoter: vit gardenia, frangipaniblomma
Basnoter: patchouli, ackord av farinsocker
Källa: Kicks
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0