Joosåatte.

Datum: 2012-06-11 | Tid: 19:49:53


Det var mycket segt, tung och jobbigt. Tillslut tog jag mig själv i kragen, tog ma upp ur sängen, svirade om till träningskläder och gav mig ut och joggade en runda. Idag joggade jag heeela vägen! Bruka variera lite och köra intervall! Och snart blir det kvällsrunda med Alfred, ännu mer motion. Kan ju behöva nu när jag har fetat mig i två veckor, fetaknoppajävel!! :P USCH! Nä nu får det ta och bli bättring fröken SANNA THORNELL!


Fick igång Runkeeper denna gång och rundan var visst på 6.16 km.
Direktlänk | Hälsa


Kommentarer
Postat av: Tess

Jävla vad duktig du är. Jag har åxå börjat ta tag i mit liv. Det är ju underbart när man väl gör det.. Meeen ikväll är det fotboll då måste man väl unna sig lite gott;) Massa pusss<3

2012-06-11 @ 20:15:48
Postat av: Sannaa

SV: ja de är verkligen skönt när man inser och vill komma igång!! Ja klart att få unna sig lite till fotbollen!! :) pussas

2012-06-11 @ 21:38:02
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0