Lowe-Moster & Mormor häng.

Datum: 2012-06-16 | Tid: 01:11:32


Idag kom Lisa, Mamma och Lowe ner till Kkrona!! Lisa skulle fixa sitt hår, så jag och mamma tog Lowe ut på stan! Vi shoppade loss lite (kommer bilder), mötte upp Emil och hade premiär på glassiären! Mmm så gott det var med glass!! :) Men vi blev lite kalla så vi gick hem och tog oss lite värmande kaffe lagom till Lisa kom! Sedan tog Mami och jag oss lite vin! :)

 
Lowe och jag väntar på glassen!




Det blev citronsmak idag!




Det var roligt att rota i mosters skåp och riva ut allt tyckte Lowe!

Golvet blev ju som sagt slipat idag och det blev jättebra! Till min förvåning var har jag knappt hittat något slipdam, vilket jag trodde skulle vara överallt, men de var duktiga golvslipare som var här idag! Imorgon hämtar vi förhoppningsvis soffan och jag kan få iordning lite här i hemmet! :)

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0