Midsommar 2012.

Datum: 2012-06-24 | Tid: 20:45:00


Midsommarafton blev det såklart sill och potatis! Vi var i Bergkvara, hos Lisa & Timmy med familjen och vänner! Sedan blev det tårta och grillning! Det blev en rejäl skiva som heter duga!
 
Midsommardagen var vi snäppet slitna och Lisa, Hanna och jag hade låg humor hela dagen haha! Senare på kvällen kom Rebecca och Robert över och vi bjöd på chokladfondue!! Mums! Det blev såklart många skratt och snack om gamla goda minnen!
 
Idag tycker jag att jag fortfarande har varit superseg även att det bara blev två glas vin och en teguila rose igår. Men det saknas nog en del sömn! Lisa, jag, Hanna och Lowe gav oss ut på cykeltur i Bkvara och kollade läget lite här och var! Trevligt! :) Tyvärr blev det inte en enda bild från helgens gång. hmmm! :S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: therese

Härlig midsommar, man ska ju allt vara ganska sliten på midsommar :)Tråkigt att det inte blev nga bilder :( Samma här... Pusssar

Svar: Ja jag är väldigt glömsk när det gäller att ta kort! :S PUSSA
Sanna Thornell

2012-06-24 @ 21:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0