O R A N G E .

Datum: 2012-06-04 | Tid: 10:31:17


När golvet är slipat i vardagsrummet och jag kan börja inreda (vilket jag hoppas blr snart) är min tanke att ORANGE ska vara min detaljfärg i kombinaion av svart och vitt!! Tycker verkligen att ORANGE är en fräch och uppiggande färg som jag har fastnat mer och mer för numera! Det kommer bli kalas! Bjuder på lite inspirationsbilder från styleroom.se, gå gärna in på deras sida, där hittar jag en maassa inspiration!











Direktlänk | Inspiration


Kommentarer
Postat av: Tess

Måste säga att jag aldrig tänkt orange som en inredningsfärg, men fasen vad läckert med dessa detaljer. Tack för tipset gällande inredningssidan. In och spana nu :D PUSS!

2012-06-08 @ 12:52:27
Postat av: Sannaa

SV: Ja riktigt snyggt är det och en kanon sida att spana in!! :) PUSS

2012-06-08 @ 20:52:09
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0