Tre år sedan Michael Jackson lämnade oss.

Datum: 2012-06-25 | Tid: 23:14:37


Jag minns att min syster Frida hade en skiva med Michael Jackson när jag var mindre. Den brukade jag låna och lyssna flitigt på! I alla år har Michael Jacksons låtar hörts, på radion, på fester, ute på nattklubbar och i hemmet. Jag har alltid gillat Michael Jacksons musik, en grym artist är vad han var!!
 
Jag minns att jag jobbade och hörde på radion att Michael Jackson var död. Jag kunde inte fatta och ville inte att han skulle vara död. Men det var han. Det var 25 juni 2009 som Michael Jackson lämnade oss. Hans musik kommer alltid att leva vidare och hela världen älskar honom! ♥
 
 
Direktlänk | Minnesvärda dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0