Ubåt & don.

Datum: 2012-06-26 | Tid: 17:16:11


När jag går mina promenader runt Stumholmen brukar jag se ubåten som ligger vid försvarets. Så tänker jag - Hoppas att den inte dyker upp från ingenstans när jag går här. Idag hade jag turen att ubåten gled på vattnet och inte bara dök upp. (En parentes bara). :P
 
 
 
Som ni ser på bilderna är vädret i Karlskrona inte på topp. Eller det beror på vad man tycker om. Jag blev nästan sur när jag såg att det inte skulle vara skitväder på min lediga dag. Är det fint ute och jag är ledig får jag inget gjort i hemmet. Det rör mig inte så mycket i ryggraden hurdan vädret är för övrigt, jag bor här i Sverige oh det är så här vädret är varje år. Idag då har jag fått en gjort, har bara problemet vart jag ska göra av allt. Ska kånka lite möbler sen när Emil kommer hem, få ser när jag bli nöjd! :S
 
 
Igår kom min nya parfym!!! Nu kan jag lukta gott som en nyponros! :P Haha! Tror att jag kommer att trivas med denna parfymen! GUTT!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0