Bergkvara och syskonbarn.

Datum: 2012-03-13 | Tid: 18:19:44


Vilken härlig helg vi har haft i Bkvara med fina familjen! Det blev kalas för Ludwig som blev hela 9 år! Känns som om det var igår moster Sanna var gudmor åt lilleman! :) God mat och tårta fick vi!





En hel del mys med Lowe har det också blivit!


Natten till måndagen vaknade jag av en förbaskad tandvärk. :( Nu är det det andra visdomstanden som har börjat spöka..uuusch. Så fick en akuttid os tandläkaren som gjorde iordning det inflammerade. Så vi ska avvakta tanden lite och fortsätter den så ska vi ta bort den. Just nu är den inte så uppvuxen och isåfall blir det ett större ingrepp än de jag gjorde sist. Blääää. Så nu har jag laddat med mina värktabletter!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0