Dam-middag.

Datum: 2012-03-04 | Tid: 10:08:44


Vilket pass! Var ju och provade på Indoor walking på Wellness igår med Hanna.B! Det är ett pass med crosstrainer och hej å hå vad svetten rann och vad KUL det var!! :) Det slutade med att jag tecknade för Wellness som nu blir mitt nya träningshak! ;)
När kvällningen kom bjöd Hanna.S in Helén, Fia, Sanna, Evelina, Lisa och mig till dam-middag ute på Saltö! Det var hur mysig som helst och Hanna hade gjort jättegod mat! Mmmm! Det blev mycket snack och skratt! Blev även en liten utgång, men var så mycket folk att det inte blev så värst kul, så vi skildes med glada miner efter den lyckade kvällen på Saltö! :)


Tro de eller ej men jag bjöd till och med på lite färg igår! ;)



Värdinnan vet hur man lyckas med en kväll!



Så fiint!

Kom i säng lite sent igår men ändå slog jag upp ögonen tidigt och kunde inte somna om :S Men det är söndag och då ska man vila, vilket jag ska göra några timmar för att sedan köra ett pass Bodypump! Lär ligga inne med fet träningsvärk imorgon! De är gött de! :)
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Tess

Shit vilken kropp du har :D Fasen vad jag ska träna sen. Kanske blir samma gym som dig om du är nöjd :D Pusss!

2012-03-04 @ 13:21:59
Postat av: Sannaa

SV: haha ja riktigt så fitt är den inte än, kläderna döljer!! ;) ja de hade vart kuul!!! :) PÖSS

2012-03-04 @ 13:37:54
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0