Jaaahhooopp.

Datum: 2012-03-15 | Tid: 17:49:21


Tycker inte om att ha värk i tanden.. Det tar all ens energi och har ingen ork. VILL JU KUNNA TRÄNA!!!! :S

Vi fick igår vårt köksbord med stolar sålt och nu hoppas vi även på att få soffan och ett gammalt soffbord sålt som vi har slängt ut på blocket! :)

Imorgon är det redan fredag och då tar vi helg! Denna helg får bestå av att fixa och dona med lägenheten och allt därtill, ska försöka hinna med och klippa Alfred en liten svängom tänkte jag!



Ska villiga erkänna att jag längtar efter värmen!! Tro att jag gillar våren bäst för då har jag saknat värmen och ljuset föör länge! ;)
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0