Det är ingen vanlig dag.

Datum: 2012-05-06 | Tid: 22:53:14


För det är Lowes födelsedag, hurra, hurra!! Idag fyllde guldklimpen 1 år och ställde till med rejält lyckat kalas! :) Det bjöds på goda smörgåstårtor och Nalle Puh tårtor! :) Jag har agerat nanny/hundvakt/städare denna helg då Lowes päron har fixat och trixat med kalas!

Det blev också en trevlig grillkväll hos pappa då bror med familj var hemma denna helg från Vadstena! Härligt att samla familjen! :) och gott med grillat var det minsann!

Helgen har varit kanon, att ta allt som det kommer var vad jag behövde, imorgon är det Lisas och min tur att fylla år!! :D

 

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Lisa

F** n vad läskigt, jag skrev exakt så i början med på bloggen och jag har inte kollat in din innan!!:) märks att vi är tvillingar;) puss o tack för denna helg!! Grattis på födelsedagen! :)

2012-05-07 @ 00:00:15
URL: http://frankco.blogg.se/
Postat av: Sannaa

Åh fy fan vad läskigt! Men inte så konstigt när vi tänker lika, plus att vi häng hela helgen! :) Pussa

2012-05-07 @ 12:53:11
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0