En vän i vått och torrt.

Datum: 2012-05-20 | Tid: 12:37:15


Igår cyklade jag över till Hanna på Saltö!! Vi drog och köpte sushi och det blev vin! :)


Detta är en syn som kommer att komma ganska ofta på min blogg! Mums!

Sedan hade Hanna en suprise till mig, hon hade köpt present till mig! Sicken vän jag har! :) Hanna är en vän som jag kan lita på, hon tar mig för den jag är, lyssnar, finns alltid för mig vad det än är och det viktigaste vi har alltid kul ihop! Önskar att det fanns fler som henne och jag är glad att jag har henne som vän! Att finnas så som Hanna gör för mig betyder mycket för mig!


Hanna vet vad jag vill ha! Mitt favvomärke till ansiktet och plastvinglas för våra picknickar i sommar!

Hanna och jag nyårsafton 2008! :)

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0