Fina arbetskamrater & familj.

Datum: 2012-05-08 | Tid: 20:22:25


Fick dessa fiiina rosor av mina arbetskamrater idag, så gulliga de är!! :) Rosorna luktar så gott så gott! Mmmm! Hade ju med mina presenter hem till Kkrona från Bkvara som jag öppnade igår! Jag fick bland annat en hemmagjord kudde med Lisa och mig på, pengar, burkar, schampo och en flarra rosé och såklart en spegel av min fina Emil! Har sucktat efter denna spegel länge och nu blev den min (bild kommer).

Hade öppningen på jobbet idag och även imorgon har jag den, yeee!! Fick mig ett plocka-undan-ryck idag så lite mindre kartonger blev det och ska försöka ta tag i det imorgon med! Till helgen är det bara ett måste att få undan de mesta av kartongerna så får vi se när golvsliparen behaga att dyka upp! :)

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0