Glaaasssiiiigt.

Datum: 2012-05-20 | Tid: 12:52:40


Idag blåser det mindre och jag hänger på balkongen i solen och har det hur gott som helst! Emil är iväg och jobba idag med och jag ska egentligen dona här hemma, men det får vänta en liiiiiten stund till! :) Det var mycket som jag skulle göra dessa lediga dagar som inte har blivit gjorda, ibland behöver man helt enkelt bara skita i det och ta dagen som den kommer!


Bjuder på denna underbara bild! :P



Kenten håller mig sällskap!



Alfred är nyfiken i vanlig ordning!

När det är så underbart väder så ska det såklart bli en långpromenad, om jag ska träna senare har jag inte bestämt mig än. Kanske att jag ska ta och vila! Jag får se!

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Papaj

Affe ser verkligen ut att trivas på balkongen:-)

Ja ni andra trivs också ser jag:-)Man får ta o glida ner

en dag o "gotta" sig på "eran balkong"Kram på Er

Alla :-)

2012-05-20 @ 15:03:30
Postat av: Sannaa

SV: Ja jag har det så gott, så gott här! :D Du är välkommen nääär du vill till oss!! Kramkram!!

2012-05-21 @ 12:40:35
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0