Mammas dag.

Datum: 2012-05-29 | Tid: 19:21:12


Ahhh så trött jag är! Är inne i min latmask period och inte orka göra speciellt mycket när jag kommer hem ifrån jobbet! Vi var med barnen på jobbet i Wämöparken och hade det mysigt, barnen var så glada så idag! :)

Från ena till det andra kan jag bli otroligt arg och irriterad av att folk inte kan säga direkt till någon när det är något de tycker.. Gäller dock inte mig och det är nästan värre när det gäller någon man tycker om.. Fii faan vuxna människor håller på så, hmm kan inte fatta de, men de är väl så när man är osäker i sig själv.. NÄ usch vad irriterad jag blir jag tänker på att..

Till det positiva igen så fyller min mamma år idag, bara hennes dag idag, ingen annans! :) Min fina mamma, finns ingen bätte mamma än hon, älskar dig!! ♥

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0