Milen.

Datum: 2012-05-21 | Tid: 12:57:20


Igår gav jag och Hanna oss ut för att traska en runda med hundarna! En runda blev det allt, totalt skramlade vi ihop 11.40 km, så vi gjorde milen!!! :D Vi gick utåt Wämöparken och tog en slinga där, gick och kikade lite, sedan tog vi oss en glass på tillbakavägen! Kan ju inte klaga på att man INTE var ute igår! ;)


Beviset! :)



Hanna & Indri läser var det står!


Heta dagar för hundarna, och mycket drack de!

Idag har jag ledig dag! Egeeeeentligen ska jag vara i den gamla lägenheten och städa, men vill man det när det är så fint väder? NEJ! Så jag ska knalla dit om en liten stund istället när jag har glassat klart på balkongen! Har fastnat lite i mitt skapande som jag inte vill avsluta just nu!! :D
Direktlänk | Hälsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0