Sicken dag.

Datum: 2012-05-12 | Tid: 08:07:30


Fredagar är det party indoor walking på Wellness som jag försöker hinna gå på efter jobbet! Instruktören har alltid ett litet pris till den som hon tycker har presterat bäst och kämpat på! Igår blev det jag som plockade hem priset som var en vattenflaska och en påse godis! :D Yihhaa, jag var duktigt svettig efter de passet också! ;)


Tadaa! Man är ju duktig!

När jag kom hem nöjd och belåten efter träningen låg det ett kuvert från Linnéuniversitetet och gissa vad som låt i de??? JO MITT EXAMENSBEVIS!!! :D :D Så jävla skönt att ha det i handen nu!!! Bättre dag kunde jag inte ha och på kvällen gled vi över till några goa vänner och ja, jag kollade faktiskt också på hockeyn!


Trallalalalalalaaaaaa!!!

Nu har jag intagit frukost och kaffe så snart blir det en morgonrunda med Alfred och sedan ett dubbelpass på Wellness!! God lördag på er!

Ps. Tråkigt att ni också har taskig fantasi när det gäller att komma på maträtter! ;)
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Mary

Grattis Sanniiee!! Du e grym!!! Både på gymmet och i skolan. :)

2012-05-12 @ 08:58:08
Postat av: Tess

Nu när jag såg ditt examensbevis kom jag på att jag inte har beställt mitt, hmm haha... GRATTIS iaf :)) Pusss

2012-05-12 @ 16:07:12
Postat av: Sannaa

SV: man tackar man tackar!! :) Thesse dåå :) vilken tur att jag blev en påminner! ;) PÖSS

2012-05-12 @ 16:57:36
URL: http://sannniie.blogg.se/
Postat av: PapaJan

En Stolt Pappa säger återigen Grattis Sanna o Kram på dig :-)

2012-05-12 @ 18:17:10
Postat av: Sannaa

SV: taack igen Pappa och kraam på dig!!! :)

2012-05-12 @ 22:16:03
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0