1:a advent.

Datum: 2013-12-01 | Tid: 20:09:00


Igår var lilla familjen på glöggafton hos Emma & Jonas, supertrevligt var det och de hade gjort det så mysigt! :) Drack årets glögg, men jag vet inte om den hade någon speciell smak, den smakade glögg helt enkelt! ;) Årets smak är tydligen hemlig fram till något visst datum eller hur det var! :) Min favorit bland årens glögg är ju saffran och bland det alkoholfria alternativet är det såklart hjortron!
 
Denna 1:a advent har jag planterat om lite blommor, plockat, fått upp fler stjärnor och Emil har putsat fönster! Hade egentligen tänkt jag skulle hunnit med mera, men så blev det icke och ingen adventsstake fick jag iordning! Det får vänta tills imorgon!
 
Walter firade sin första, 1:a advent med att sitta i sin stol! :) Stora killen! ♥
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Lille-Mor Ahlström-Karlefors

Denna lilla goding gör att man vill kämpa på för han är den underbaraste lila parvel som fins tårar rinner på kinden av lycka att bra få se honom kram till er lilla familjen ha det så gott Farmor mor svärmor <3

Svar: Han sprider verkligen glädje och värme detta lilla barn! :) ta hand om dig svärmor/farmor/mor kramar och pussar från oss!!
Sanna Thornell

2013-12-02 @ 14:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0