4:e advent & dan före doppardan.

Datum: 2013-12-23 | Tid: 23:14:00


Dagarna i dagarna. 
 
Eftersom både jag och Emil har dyslexi så börja vi i god tid att stimulera Walters  läs- och skrivutveckling!! Haha! 
När jag hade Annie hos mig i fredags fick Walter jättefint tallrikset i julklapp, perfekt, precis vad vi behövde!!! 👍
 
 
Fina Hilma blev i lördags hela 6 år!! Och en så stor tjej ska ha ett fint paket som moster gjorde till henne! 🎁

 
Passade även på att gå loss med lite julklappsinslagning, när jag hade min kreativa stund!
 
 
Walter sover gott bland sina moln och vilar upp sig, för imorgon är det JULAFTON!!!! 🎄
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Lille-Mor Ahlström-Karlefors

God fortsättning på helgen o hoppas ni har det gott o den lilla prinsen växer så det knakar längtar så efter att få se honom o er kram till hela lilla familjen Farmor -svärmor o mamma

Svar: God fortsättning på dig med farmor - svärmor och mamma!! :) Walter och vi saknar dig också och längtar efter dig!! Kraam kram!
Sanna Thornell

2013-12-26 @ 08:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0