Dra åt skogen.

Datum: 2013-12-12 | Tid: 13:34:00


Gillar verkligen INTE när tikarna har sina löp-perioder i detta område.. Alfred är precis tokig när man ska ut och gå med honom, går inte få kontakt med hunden..Väl inne trippar han runt som en osalig ande och ska kika efter brudarna och små gny då och då.. sanslöst! Nu bara för det så ligger han lugnt och fint i vanlig ordning, är väl slut efter vår helvetesrunda. Gick mer än 4 km i 110 kändes det som, arg som en bi var jag och svetten rann! Nu när vi alla har lugnat ner oss lite, Alfred ligger lugnt och sover, Walter sover också och jag ska äta min lunch i lugn och ro, ja då är det ta mig en fan en annan hund i detta hus som står och ylar.. Yiihaaa känner jag då, or not!! Liite bitter? JA!
 
 Älskar dig gör jag iallafall!!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0