Egentid.

Datum: 2013-03-02 | Tid: 19:02:00


Det här med egentid är tydligen ett begrepp som kommit med åren som jag har hört talas om. Varför ska man ha det egentligen? Jag är nöjd om jag få vara ifred en liten stund ibland och bara slappa. Men att vara själv en hel dag eller kväll tycker jag inte om, jag vill ha någon att vara med! Tråkigt att sitta själv och glo ju! Med det sagt så är jag gräsänka ikväll och har varit det hela dagen! Sakna min karl redan ju! Har inte fått det jag tänk gjort, min insatts idag blev att laga lite mat och måla fönsterfärg. Skulle gjort lite mer men låg och läste en massa om bebis och en med dyslexi som jag, tar det på krafterna så det slutade med att jag somnade på soffan med boken i näven! ;) Nu har jag krypit ner i soffan igen och tänkte fixa lite frukt och värma på nutella till melodifestivalen börjar!
 
Lagade min goda kokoswok!
 
Sociala djur har jag typiskt nog inte ikväll!
Direktlänk |


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0