zzZzzZzzz.

Datum: 2013-03-16 | Tid: 19:30:00


Förra helgen var en härlig helg, på lördagen kom Frida, Lisa, Åsa och Lowe ner! Lisa och Frida skulle fixa sin hår så vi andra tre var nannys och tog ut Lowe på stan! :) Det blev shopping av liite större kläder, såklart bodys till lilleman (kommer bilder), vi smaskade på donken och så var vi och fikade! Vi var ett härligt nanny gäng som höll Lowe i schak, han var såå duktig när han var med oss! :) Senare på kvällen bjöd Svensson till middag och melodifestivalen! Det var en härlig kväll dock var det svinkallt när vi gick hem! :)
 
Mmmmmm säger Lowe!!
 
Söndagen var dock mindre rolig, jag var helt slut och jag sov verkligen bort heeela söndagen och mådde kasst. Det blev värre och värre, hade ont i huvudet som satan, hosta som bara den, snorig, frös och svettades och hade ingen energi. Så jag har legat hemma hela denna vecka och Emil joinade sjukstugan på tisdagen, fy fan säger jag bara, hatar verkligen att vara sjuk och jag blev ju aldrig frisk heller. Igår som först fick jag i mig riktig mat, ha typ inte ätit något, levt på honungsvatten och banan. Så denna vecka har jag sovit mig igenom och idag började jag komma igång liiiite. Vi får målaren här på måndag som ska måla om och tapetsera om kontoret/lillemans kommande rum så det har vi gjort ett tag med idag och rensat ur plus städat ur denna sjukstuga! Nu vill jag bara ha ENERGIIII!!!!!
 
Så här har det sett ut denna vecka, dock inte lika rofyllt som Kent!
 
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: papajan

Har tittat på den tomma Oboyburken i 10dagar nu :-(
Men nuförstår jag varför bloggen inte har blivit uppdaterad;-)Skönt att ni är på bättringsvägen:-) Snart är vi på vägentill Vadstena tillsammans:-)Blir trevligt:-)Bara tanken på det ger ENERGIII Kram på Er Alla ;-)

Svar: Ja oboyburken började bli lite tråkig va?! :) Ja det ska bli skönt och roligt att komma iväg lite och koppla av!! :) Kraam!!
Sanna Thornell

2013-03-16 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0