Balkonghäng, stranden, klippning, karuseller, kusinhäng, kompishäng & inskolning.

Datum: 2014-08-08 | Tid: 21:24:45


VI har hunnit med och spendera en del varma kvällar på balkongen detta år! En kväll hade jag Annie här och det blev lite vin och gotte, vi blev även överraskade med ett mega fyrverkeri som hölls nedanför oss och vi fick första parkett med dunder och brak! En annan kväll hade vi Lisa, Linda, Helen och Timmy som blev lika trevlig kväll det! :)
Eftersom som Emil och Timmy jobba på från morgon till kväll på Timmy och Lisas hus, så hade jag Lisa med barnen här i en hel vecka! Underbart att ha sällskap av mina fina! Under den veckan hann vi med och träffa Thesse och lilla Willam två gånger, det ska bli så kul när vi alla tre damer bor ute i Trummenäs och kan hänga ännu oftare! :) Syskonen Frida och Jonas med barn och sambo var nere i Kkrona så vi tog ett kvällsdopp (eller jag badade med barnen) och hade det mysigt på stranden! Det blev en tur till Bkvara för att träffa Jonas med familj lite till, vi va även ute i lyckeby och shoppade lite, Walter fick sig en klippning av snälla moster, Lisas svägerska Linda kom fredag till lördag och det va då vi hade en trevlig kväll på balkongen och dagen efter tog vi en tur på Karlskrona skärgårdsfest! En eloge till Linda som åkte och åkte karuseller med Lowe! :) När Lisa och barnen hade åkt blev det verkligen tomt!
Men sedan så i tisdags så började Walter sin inskolning på förskolan som han ska gå på! Eftersom Emil har varit borta en del i sommar och efter att Walter hade sina vattkoppor har han blivit liite mammig (det var nämligen pappa innan)! Det har gått kanon iallafall, som sagt lite mammig men Walter blir tuffare och tuffare för varje dag och idag sov han där utan problem! Tycker han har varit duktig även om det har varit under hans numera gamla sovtider och han har varit trött mitt lilla gryn! Han ska ha koll på mig, var jag är och går jag lite iväg ska han efter vilket han släpper mer och mer! Fröknarna är jättesnälla så det kommer att bli kanon! :) En vecka kvar av inskolningen sedan börja jag jobba! Wihii de ska bli kul att börja jobba och komma in lite i vardagsrutinerna! Visst är det underbart att vara hemma med vår finaste men tyvärr måste ju även lite cash in också! ;) Mjukstartar på 50% fram till oktober sedan 100 %, så det blir lagom början för mig och Walter!
 
I onsdags träffades vi i mammagruppen och Walter sina kompisar för att fira in alla sötnosar som fyllt 1 år! :) Igår kom fina Annie och hängde med oss hela dagen lång, underbart! :)
 
En kväll med Annie!
 
En glad Annie! :)
 
 Fyrkererierna lät ju som tusan så när de var över fick denna söta kille vara med en liten stund! :) 
 
 
Lisa & jag tog en del kvällpromenader under veckans gång!
 
Två underbara dagar med Thesse & söta William!
 
En helt annan kille blev Walter efter klippningen!! Fina unge!
 
I Bergkvara tog grabbarna ett åk!
 
 
I Kkrona tog de ett till åk! ;)
 
Lowe tog ännu ett åk på Skärgårdsfesten!
 
Tröttaste killen efter inskolning!
 
Nääästan hela gänget som fyllt 1!! Kanondag!
 
Mnja lite putt kille som provar sina kläder inför hösten! :)
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0