Bulltjuven i Karlskrona.

Datum: 2014-08-18 | Tid: 21:31:00


Helgen bestod av en mysig träff med Hanna.S där det blev snack, skratt och bus! :) Härligt att ses! På lördagen kom Lowe till mig och Walter så vi hade en mysig dag med Åsa! Vi gick på marindagen och kollade på en massa båtar och de militära! Lowe var superduktig och såklart tog vi en runda till lekparken där grabbarna lekte och hade det kul! :) En kanon dag med duktiga men trötta grabbar mot slutet! Igår hade Walter och jag en dag hemma för att ladda inför vår förskole- och jobbstart! Innan pappa Emil drog och jobbade provade vi cykelsitsen på morgonkvisten och Walter tyckte om att glida! Igår var det också Walters namnsdag som vi firade med bus och stimm! :)
Idag startade jag igång jobbet och det känns skönt att vara tillbaka hos min fina kollegor och det ska bli så kul att jobba igen! För Walter hade det bara gått bra, han sköter sig och ha det bra på sin förskola! :) Det känns skönt att jag är trygg med hans förskola, det blir så lätt då! :)
 
Har även haft en liten bulltjuv här i helgen!
 
Medan mamma dammsuger hittar denna lilla gosse torra bullar i komposten, nöjd var han också! :) Haha det går inte att bli arg på honom i dessa situationer! Haha!
 
Vi ritade lite på morgonkvisten när Lowe kom!
 
Lowe red på sälen i lekparken!
 
Walter ville också hälsa på sälen, lite skeptisk till en början!
 
Sedan fick sälen en kram!
 
Underbar dag med Åsa & underbara ungar!
 
En härlig cykeltur på morgonkvisten igår med en glad mamma & glad son! :)
 
Alfred få stå ut med mycket, här är han en häst! :) Tur Alfred är så snäll, lite för snäll kanske! Haha!
 
Kolla läget lite med diskmaskinen!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0