Första veckan.

Datum: 2014-08-24 | Tid: 22:07:39


Då var första veckan av jobb och förskola avklarad! :) Såå kul att vara tillbaka på jobbet och Walter trivs på sin förskola kanon! :) Igår fick Walter och jag en hel dag ihop med vår Emil, det var så skönt att ha han hemma lite! En dag tillsammans och då blev det fönsterputsning och plock här hemma, kul va?! Men tyvärr ska det göras de med! Vi hade mys med god mat, film och gotte på kvällen! Idag har jag och Walter försökt komma underfull med hur vi ska ha det i Affes nuvarande rum, få se hur det går. Flyttade iallafall in Walters leksaker, så har dem en startpunkt! Medan vi grejade i rummet ryckte Walter tag i garderobs hyllor som han fick över sig och ett stort sår fick han i ansiktet! :( Stackaren, han är verkligen en liten klumpig olyckskråka, hans skrubbsår hade nästan gått över så fick han detta. De är ju så när det är fullt ös, ena blåmärket hinner inte försvinna innan nästa kommer! ;) Han är tapper kille som gråter en skvätt sen är det oftast bra! Har även haft lite leksaks och nappjakt, Walter har gömt dem någonstans, kan inte hitta hans gömma bara så vi få se om han avslöja de för mig! ;)
 
Hemma från förskolan!
 
Denna buse river ut alla handdukar som han sedan bäddar med! :)
 
Lyxade till fredagen med pannkakor, banan och hallon! 
 
Jag tog en ljuvlig morgonpromenad med Alfred idag i det svala vädret, höösten är påväg!! :D 
 
Utslagen hjälte somnade vid lunchen! 
 
 Alfred vet var maten kommer & Walter vet var man ska slänga maten som idag landade fint på Alfred! :) 
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: mormor

Stackarn en riktig olycksfågel...men kommer snabbt igen :) puss på dig min fina stjärna.

2014-08-26 @ 20:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0