Góbitar från 12 månaders plåtningen.

Datum: 2014-08-10 | Tid: 21:59:39


En månad sent, men bättre det än inga alls! Det är helt sjukt vad som händer på ett helt år med både utseende och utvecklingen! Walter ser inte alls ut som den lilla skit vi hade med oss hem från BB! :) Lika fort lär nog hans uppväxt gå så jag får nog vänja mig! Walter är verkligen den underbaraste som ger livet en mening och min fina Emil som alltid finns vid min sida! ♥
Idag för ett år sedan startade vi vår månadsfotografering som vi skulle göra fram till Walter blev 1 år vilket han nu är! Nu får jag hitta på något annat att göra, men någon fotografering då och då lär det nog allt bli med vår lilla modell! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
För 1 år sedan såg han ut som en söt liten dino, sjukt att det är samma unge som på resten av bilderna! ♥
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0