Bus & lek med Annie!

Datum: 2014-07-01 | Tid: 22:29:04


Idag promenerade jag och Walter ut till jobbet för att träffa mina fina kollegor! Jag skulle också skriva och snacka ihop mig lite med med mina avdelningskollegor om inskolningarna och lite till hösten! :) Walter var ute med de andra barnen och nanny Annie medan jag var inne! :) Gick såklart galant! Annie som slutade när jag var klar hängde med oss och vi tog en tur till Royal Thai där fina Annie bjöd på lunch!! ♥ När vi var mätta och belåtna tog vi en tur till lekparken där vi busade och stojade för fulla muggar!! :) På väg hem svängde vi förbi Polarn och Pyret för att köpa en skjååårta till den lilla kalaskillen som blir ett år nästa vecka! Underbar dag med mina fina!!
 
MUMS med thai tyckte vi alla!
 
Tjoohoo vad kul vi hade det på lekparken!
 
 
Ett åk med mamma..
 
..sedan själv!!! :)
 
Mycket att känna och titta på!
 
Klassikern: gungan!! :)
 
Älskade skitunge!!
 
Vi har fått hem cykelsits och hjälm, så nu laddar Walter här hemma! :) Haha!
 
En liten kille som plockar ut ärtorna och äter dem först, sedan moroten!! :D
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: moster Lisa

Haha jag dööör så söt han är i sin störtkruka.. Gullunge!!❤

Svar: Haha javisst är han!! 😂 han gled omkring med den här hemma men lyckades ändå slå sig!! 😜💖
Sanna Thornell

2014-07-02 @ 00:05:41
Postat av: Faster Tina

Så go han är alltså 😍 Längtar till vi ses. Kram på er.

Svar: Haha ja han blir mer och mer fart på och go! 💖💖 vi längtar efter er, ska blir härligt att träffa er!! 💖 kraam!
Sanna Thornell

2014-07-02 @ 08:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0