En dag i Karlshamn & Bräkne hoby.

Datum: 2014-07-26 | Tid: 10:29:03


Igår tog mamma, jag och Walter en tur till Karlshamn där vi åt gott på ett kanonställe, Esters café! Sedan gjorde vi stan och såklart besökte vi Villervalla butiken där det blev några fynd! :) På hemvägen stannade vi till i Bräkne hoby för att besöka Mairo och Linbutiken! En kanon dag ihop med kära mamma hade vi! Nu är vi tillbaka i staun, borta bra men hemma bäst! Men jag saknar redan att vara hos mamma! ;) sällskapssjuk som jag är! Min karl kom hem lite tidigare igår i alla fall så jag fick lite tid med min fina! 
Min kära telefon åkte i backen häromdagen, så nu ser jag allt genom ett sprucket perspektiv! ;) men jag ska ändå ge min telefon en eloge att den hållt genom smällar och två dopp i vattnet! Haha! Får väl ta och fixa till den nån gång, lite svårt att blogga nu och se texten! De löser sig! 

Lunch innan stan! 


Fint i Karlshamn!

Någon som vet var jag kan fixa denna fining?! ;) 
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0