Juni månad.

Datum: 2014-07-01 | Tid: 21:53:47


Näästan en hel månad har gått sedan jag skrev, dåligt av mig! Vet ju hur tråkigt det är när jag inte hinner med att skriva, tycker om att kunna gå tillbaka och se vad det är vi har gjort!
Juni månad har varit som de andra månaderna, full rulle!! :) Vi har haft Walters farmor och Anders här där vi fick några myskvällar ihop samtidigt som vi var och hjälpte Lisa och Timmy med det sista på deras numera gamla hus som nu är färdigt och sålt! Jag har haft en sushi-date med fina Hanna.B och så fixade hon till min kalufs som blev så fint, så fint! Hanna hon kan hon!! Vi har hunnit med Trummenäsdagen där vi kikade in vårt område och lite hus som har kommit upp! Lövmarknaden är lite som Karlskronas nationaldag (om man fråga de inbitna Karlskroniterna :P) och för mitt andra år i rad så gled vi dit i folkmassan!! Vi kikade på karuseller, Walter hittade sig en fin ballong och en Metallica tröja, vi köpte marknadsgodis och såklart åt vi langos!
Midsommar spenderade vi i Bergkvara och den var kanon med god mat, lek, skoj och mys! Precis så som vi vill ha det!! Fick även bebisgosa en massa med nya tillskottet i familjen: Ebba som min bror Jonas och Ewa fick den 5 juni!! Jag blev som sagt då faster, en stolt faster återigen! :) Eftersom det var lite halvtråkigt väder midsommardagen, åkte vi en repa till Trummenäs och visade vårat hood för Jonas och Ewa så dem vet var de kan hitta oss! :)
Walter och jag har också träffat våran fina mammagrupp och alla små kompisar där det blev lunch och fika i det fina vädret! Jag och Walter har också varit i Bergkvara några dagar hos mormor/mamma där kusin Ludwig var och också sov över! Det blev mys och ett parti fia med knuff, där jag nästan vann! Haha! Vi passade också på att träffa Fiffi och fina Amilia tillsammans med Lisa och Hillewi! Walter hade tjejerna för sig själv en stund sedan kom Lowe hem!! Kanondag hade vi tillsammans!
I helgen nu så åkte vi vidare till Vadstena till min bror Petter med familj! Fina kusin Oliver fyllde hela 6 år igår så vi firade honom, fick guidad tur och hade det gott! Såklart fikade vi på deras konditori La Bocata där det blev både en och två kakor för mycket, men de är ju såå goda! :) På vägen hem svängde vi in till Kosta outlet, det vi hittade var såklart till Walter, en tröja! :) Haha! Emellanåt har vi varit hemma lite och då har det blivit mys och lite don, Walter plockar med det mesta och nu går han som om han aldrig gjort något annat! Han är sååå duktig vår gosse!! ♥
 
Efter att Lisa m. familj blivit intervjuade för sitt bygge på Trummenäs, till tidningen kom de och festade loss på lite donken mat!
 
Han plockar och han donar!
 
Fina Hanna.B och jag gottade oss ordentligt!!
 
Hilma, Walter och jag på promenad i Bergkvara!
 
Walter tar för sig på träffen med sina kompisar!
 
Nöjd kille efter köpen på Lövmarknaden!
 
Midsommar
 
Spana in vår tomt!
 
Walter och vår gamla katt Kent kommer fint överens hos Mormor/Mamma!
 
Liiite tråkigt väder har det varit, men vad gör man?!
 
Jo, man kan vila upp sig...
 
...käka lite gott..
 
..och busa lite!! :)
 
Walter jagar Lowe i hans bil!
 
Walter mådde gott med finaste Amilia & Hillewi!
 
Walter och fina kusin Ellen ska ut på guidning i Vadstena! ;)
 
Morfar/Pappa är glad även att det regnar! ;) Regnet hindrade inte oss!
 
Det är så fint & mysigt i Vadstena!
 
Kusinerna somnade gott i kojan! :)
 
Ellen, Walter & Oliver tjoade innan vi begav oss hemåt!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0