Underbar dag.

Datum: 2014-07-05 | Tid: 22:03:21


I två kvällar har jag stått och bakat och bakat till grabbens dag nästa vecka och än är jag inte färdig, men kul är det att baka! :)
Igår gick Emil på semester, vilket innebär jag blir gräsänka! ;) Han är alltså ute på Trummenäs och hjälpter Timmy med deras hus som kommer att byggas först!!! :)
 
Ligga & kolla på tv är grejer de!
 
Idag mötte jag och Walter upp Hanna.S, vi gick en promenad, åt Karlskronaglass, gungade, tog en tur på stan, fikade, busade och hängde på balkongen! En toppendag har vi haft tillsammans med fina Hanna! Sedan fick de bli en kvällsrunda med Alfred och Walter och tomt är det utan min karl! Är ju inte direkt den som är glad i att vara ensam! ;) En dag har gått och jag saknar honom redan, hur ska detta gå, haha! :)
 
Hihi så söta! :)
 
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0