Walter 1 år.

Datum: 2014-07-11 | Tid: 22:47:00


Igår blev vår finaste Walter 1 år och det firade vi såklart ordentligt! Jag har bakat och stått i till kalaset och tårta köpte vi gott från Gylles! :) Det var en underbar, kanondag tillsammans med släkten som gav Walter så fina presenter och förgyllde dagen! Av mig och Emil fick Walter en stoooor tax från brio som han kan glida omkring på, bokmalen fick lite nya böcker att sätta tänderna i ;) han fick också en ny kanin och en tryck från personlig födelsetavla! Kalaset gick i gult då vi har en liten solstråle till son! :)
 
Nöjd kille som får paket på morgonen!
 
 
 
En egen hund!
 
Far & son sätter ihop taxen!
 
 
Walter rastar sin hund!
 
 
Förberedelser!
 
 
 
Födelsedagsbarnet är nyfiken på tårtan!
 
 
Här äter vi direkt från tårtan! :)
 
 
Muuums!
 
 
 
 
Walter fick en liten bebis tax till sin stora hund!
 
Glad kille!
 
Familjen! ♥
 
Ballongerna var roliga!
 
 
 
En del av släktet! :)
 
TÄNK att nu vid denna tiden för ett år sedan, hade vi vår lilla son hos oss och var lite över ett dygn! 21.24 den 10 Juli plockades han ut efter många timmars kämpande och han är det bästa som har hänt oss!! Det är obeskrivligt hur mycket jag älskar vår Walter så som jag gör, för varje dag som går älskar jag honom mer och mer! Älskar honom av hela mitt hjärta, som blir det starkare för var dag! Det går inte beskriva i ord, men helt, helt underbart och total lycka var det när vår Walter kom till oss, det finaste vi gjort! ♥ En av de bästa dagarna i mitt liv!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Faster Tina

Vilken go kille ni har alltså ❤️
Tack för trevligt kalas, gott fika o härligt umgänge.
Alltid så roligt att ses. Kramar i massor. 💝

Svar: Taack själva! 💝 ja det var verkligen kul att träffa er! 😍👍 kraaam!
Sanna Thornell

2014-07-12 @ 11:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0